November 17, 2012

Back Home...

Hey guys, I hope you're doing well. Today was finally a bit sunny and warm where I live so I'm kind of happy since on the past few weeks it was always raining all day long and extremely cloudy and dark. Don't get me wrong, I love rainy weather, but not so much like it was here. 

So, today I'm gonna introduce something from a really cute, pretty new, indie store called *ionic*. Though initially it was focused more just on homes, nowadays Lakua Arriaga, is also creating adorable furniture to go together with the houses, and you can find several adorable separate furniture to take home with you at the store too. What also I like the most about it is, that *ionic* is a very musical store, so expect to find several gorgeous amazing posters, and of course musical instruments, and stages, which you'll want definitely take home with you. It's certainly worth checking out and make sure to follow *ionic* news on Lakua's flickr


Now after this introduction let me tell you what I'm showcasing below. This is the *ionic* "back home", is a mesh house and all the furniture I'm showing below already came with this house. For ages I wanted a home with exactly this stairs' style and all glass around and it's perfect. I love the clean design and with that I decided I wouldn't add any extra decors for now, cause I really like the original way it came. 

Oh, the house comes with a rezzer and everything is copyable, so if you're like me and simply adore copyable items, you're set! Now you must be wondering, how many prims/Land Impact on total? Well, With the house furnished it is 250LI, 198 prims on total. But without the furniture, the house has only 35 prims/25 LI.

And last but not least I hope you like it and I wish you a wonderful weekend, angels!


-----------------------------------------


Oi pessoal, Espero que vocês estejam bem. Hoje finalmente fez um pouquinho de calor e deu um solzinho mais cedo onde eu moro então estou até meio feliz já que nas últimas semanas foram só muita chuva e tempo extremamente nublado e escuro. Não que eu odeie chuva, ou tempo nublado. Porque eu gosto bastante, mas tudo em demasia enjoa, não é mesmo? Então fiquei mais que contente em poder ver um pouquinho de luz do sol por aqui. 

Então, vamos começar. Hoje eu quero apresentar pra vocês algo uma loja relativamente nova, muito fofa, e meio indie chamada *ionic* . Ainda que no começo fosse uma loja focada mais em casas, hoje em dia a Lakua Arriaga, dona e criadora da *ionic*  também cria lindas peças de movéis não só pra ir junto com as casas que vende, mas também dá pra encontrar na loja muitos móveis sendo vendidos separadamente. O que eu mais gosto da *ionic* também é o fato de ser uma loja bem musical, então espere encontrar vários instrumentos, posters musicais, palco pra bandas, etc. Enfim, tudo relacionado à música. Definitivamente vale a pena checar ao vivo e também não deixe de acompanhar o flickr da Lakua pra ficar ligado nas novidades da *ionic* .  


Agora depois dessa introdução, deixe eu falar um pouco do que estou mostrando abaixo. É uma casa da *ionic* , que se chama: *ionic* back home, "de volta pra casa". É uma casa mesh e todos os móveis que estão nas fotos já vem incluído com ela. Faz muito tempo que queria uma casa de vidro moderna e com esse estilo de escada, e essa é simplesmente perfeita. Eu amo o design bem 'clean' e com isso eu decidi que não precisaria decorar mais, ou acrescentar outras peças por enquanto.

Ah, quanto a termos técnicos: a casa vem com um rezzer, e tudo é copiável, então se você é como eu e ama itens copiáveis você está feita! Agora você deve estar se perguntando: quantos prims/land impact tem isso tudo? Bom, a casa mobiliada tem 250LI/198 prims totais. Mas só a casa sem os móveis tem apenas 35prims/25LI. 

Pra terminar, eu espero que tenham gostado e eu desejo um ótimo fim de semana e se cuidem chuchus!

 


-

-

-

-

-

-

-

-


House + Furniture - *ionic*  - Back Home

~~~

Casa + Movéis - *ionic*  - Back Home

0 comentários:

Post a Comment